Slávik 2009

04. 12. 2009 - Auto vyhrala 19-ročná Veronika, poslala len dva hlasy
fotoriport_logo
Čerstvou majiteľkou auta vyžrebovanou spomedzi hlasujúcich v ankete Slávik 2009 sa stala len 19-ročná Veronika Motýľová. Z 90-tisíc hlasov, ktoré rozhodovali o držiteľoch prestížnych titulov ako Spevák roka, Speváčka roka či Skupina roka, poslala dievčina zo Suchej hory v okrese Tvrdošín len dve formou sms správy počas priameho prenosu 28. novembra.
28. 11. 2009 - Slavik 2009
fotoriport_logo
Slovensko pozná ďalších svojich Slávikov. Spevák Peter Cmorik, speváčka Zuzana Smatanová a kapela Desmod sú víťazmi tohtoročnej ankety Slávik 2009, ktorej výsledky dnes slávnostne vyhlásili na galaprograme v bratislavskom PKO. V ankete organizovanej Produkčným domom Forza, agentúrou Oklamčák Production a TV Markíza.
04. 11. 2009 - Televízna upútavka Slávik 2009
fotoriport_logo
Programova televízna upútavka na galaprogram Slávik 2009, ktorá bola nasadená do vysielania TV Markíza od 30. októbra 2009. Slávnostný ceremoniál, ktorý sa uskutoční v sobotu 28. novembra 2009 o 20:00 hod. v priestoroch bratislavského Parku kultúry a oddychu. môžu diváci sledovať v priamom prenose TV Markíza.
27. 10. 2009 - Televízny spot Slávik 2009
fotoriport_logo
Spustením televíznej kampane sa začalo hlasovanie o ZLATÉHO SLÁVIKA 2009, ktoré bude prebiehať od 5. októbra do 11. novembra 2009. V uvedenom období bude hlasovací kupón uverejnený v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Žurnál, Život, Nový Čas Nedeľa a v mesačníkoch IN, Rebecca.
08. 10. 2009 - Tlačová konferencia Slavik 2009
fotoriport_logo
Organizátori dvanásteho ročníka ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby, Produkčný dom FORZA, agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, odštartovali v bratislavskom Café Studio Clube hlasovanie o Zlatého  Slávika 2009.
05. 10. 2009 - Začalo sa hlasovanie o ZLATÉHO SLÁVIKA 2009
fotoriport_logo
Na tlačovej konferencii v bratislavskom Café Studio Clube vyhlásili zástupcovia organizátorov, ktorými sú Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, už dvanásty ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby.