Hlasovanie v ankete Slávik 2011 končí 31. januára

Hlasovanie v ankete Slávik 2011 sa pomaly končí. Už len do utorka 31. januára môžu priaznivci slovenskej populárnej hudby zahlasovať za svojich obľúbených interpretov. Na rozdiel od predchádzajúcich rokov je hlasovanie možné už len prostredníctvom sms správ a online formuláru, ktorý je potrebné potvrdiť sms správou. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV JOJ, v nedeľu 26. februára. Počas galavečera sa verejnosť dozvie aj meno výhercu nového atraktívneho športového Chevroletu Cruze s ročným poistením od Allianz Slovenskej poisťovne, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi všetkých hlasujúcich.

V utorok 31. januára sa končí aj hlasovanie o Hit roka, o ktorom rozhodujú čitatelia denníka Nový Čas. Do 20. februára sa však dá ešte hlasovať za najlepšiu web stránku slovenského interpreta na www.azet.sk/slavik, ale aj za najlepší videoklip uplynulého roka na internetovej stránke slavik.huste.tv.

Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Energo Control - Váš spoľahlivý partner
Hlavní reklamní partneri: stávková kancelária Tipsport - generálny partner slovenskej hokejovej extraligy, Edymax Holding, ZS Mont, TIPOS, Chevrolet
Reklamní partneri: Allianz - Slovenská poisťovňa, Alcohol Killer, Impex Car, InetPRO
Mediálni partneri: Rádio Expres, Nový Čas, Pokec, Eva girl, Kam do mesta, Slovenský Telegraf, SITA, Boomerang Media, Adspace, euroAWK, Willmark