Hlasovanie v ankete Slávik 2011 začína 19. decembra

Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV JOJ dnes na tlačovej konferencii v bratislavskom hoteli Avance vyhlásili štrnásty ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby – SLÁVIK 2011.

Hlasovanie sa začne 19. decembra 2011 a potrvá do 31. januára 2012. Galavečer spojený s vyhlásením výsledkov sa uskutoční v nedeľu 26. februára v priestoroch bratislavskej Incheby a v priamom prenose ho odvysiela TV JOJ.

Novinkou štrnásteho ročníka je hlasovanie, ktoré bude možné už len prostredníctvom sms správ. Hlasujúci bude mať možnosť zahlasovať pre každú kategóriu zvlášť samostatnou SMS na číslo 6664, v ktorej uvedie okrem kľúčového slova, troch svojich favoritov v poradí zlatý, strieborný, bronzový a tým im pridelí body 3 – 2 – 1. Zároveň bude na stránkach www.forza.sk a www.azet.sk/slavik  k dispozícii online formulár, po ktorého vyplnení dostane hlasujúci unikátny kód, ktorý pošle v SMS na číslo 6664. Štatút ankety a pravidlá hlasovania budú od 19. decembra 2011 k dispozícii na www.forza.sk. Hudobným fanúšikom zostáva možnosť dohlasovať za svojich „favoritov“ aj počas priameho prenosu 26. februára.

Počas galavečera sa verejnosť dozvie aj meno výhercu nového atraktívneho športového Chevroletu Cruze s ročným poistením od Allianz Slovenskej poisťovne, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi všetkých hlasujúcich.

Tak ako po minulé roky budú ocenení zlatí, strieborní a bronzoví Slávici v kategóriách Speváčka, Spevák a Hudobná skupina. Vyhlásení budú aj Skokan roka, Objav roka a Rádioslávik Rádia Expres. O Hite  roka rozhodnú čitatelia najčítanejšieho slovenského denníka Nový čas  - www.cas.sk a najatraktívnejšiu web stránku slovenského interpreta zvolia návštevníci portálu azet.sk – www.azet.sk/slavik. Tipovať sa môže aj na Absolútneho Slávika v sieti stávkovej kancelárie Tipsport alebo na www.tipsport.sk. Záverečný galaprogram vznikne pod režisérskou taktovkou Jeffa Minaříka.

Anketa Slávik 2011 je už aj na sociálnej sieti Facebook a spolu s oficiálnou stránkou ankety na forza.sk slúži ako informačný servis medzi fanúšikmi a organizátormi.

_________________________________________________________________________________
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Energo Control - Váš spoľahlivý partner
Hlavní reklamní partneri: stávková kancelária Tipsport - generálny partner slovenskej hokejovej extraligy, Edymax Holding, ZS Mont, TIPOS, národná lotériová spoločnosť, Chevrolet, Santovka
Reklamní partneri: - Allianz - Slovenská poisťovňa, Alcohol Killer, Impex Car, InetPRO
Mediálni partneri: Rádio Expres, Nový Čas, Pokec, Eva girl, Kam do mesta, Slovenský Telegraf, SITA, Boomerang Media, Adspace, euroAWK, Willmark