SLEDOVANOSŤ - Program Slávik 2012 bol jednotkou na trhu

Priamy prenos z odovzdávania prestížnych hudobných cien Slávik 2012, ktorý 3. februára uviedla TV JOJ, bol v čase svojho vysielania jednotkou trhu.  

Galavečer si oproti minulému roku navýšil podiel na trhu na 33% a v čase svojho vysielania bol trhovým lídrom. Podľa oficiálnej tlačovej správy TV JOJ bol priamy prenos suverénny medzi mladými divákmi 15-34, kde podiel na trhu dosiahol hodnotu takmer 40% ( u mladých žien 15-24 bol podiel takmer 55%).  Výrazne nadpriemerný podiel získal priamy prenos aj v mestách – takmer 36%.

Zlatých Slávikov za rok 2012 získali spevák Peter Cmorik, speváčka Tina a skupina Desmod, ktorá si z udeľovania hudobných cien napokon odniesla aj cenu Absolútny Slávik za najväčší počet bodov.
Počas programu sa na scéne vystriedalo množstvo účinkujúcich a celý večer mal podtitul Intergalactic Music Awards. Medzi účinkujúcimi, ktorí vystúpili v priamom prenose v hudobných číslach boli Celeste Buckingham, IMT Smile, Majk Spirit, Robert Burian, Peter Bič Project, Monkey Business, Billy Barman a mnohí ďalší.

____________________________________________________________

Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Generálny reklamný partner: Gino Paradise Bešeňová
Hlavní reklamní partneri: Chevrolet, cestovná kancelária Hydrotour, AquaCity Poprad
Reklamní partneri: Tempest, DoubleTree by Hilton Bratislava, InetPro, Bratislavské kultúrne a informačné stredisko, AXE
Produktoví partneri: ELESKO, Pilsner Urquell, prírodná minerálna voda Jana
Mediálni partneri: Nový Čas, Pokec, Rádio Expres, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA, Pay-Per-Vision Media, Willmark, euroAWK