Odštartovalo hlasovanie v ankete Slávik 2012

Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV JOJ dnes na tlačovej konferencii v bratislavskom hoteli Double Tree by Hilton vyhlásili pätnásty ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby – SLÁVIK 2012. Zároveň sa od dnešného dňa spustilo hlasovanie, ktoré v troch hlavných kategóriách (Spevák, Speváčka, Skupina) potrvá do 13. januára 2013.
Galavečer spojený s vyhlásením výsledkov sa uskutoční v nedeľu 3. februára 2013 v priestoroch bratislavskej Incheby a v priamom prenose ho odvysiela TV JOJ. Režisérom galaprogramu bude rovnako ako minulý rok Jeffo Minařík.
    Systém hlasovania sa oproti predchádzajúcemu roku nezmenil. Hlasujúci bude mať možnosť zahlasovať pre každú kategóriu zvlášť samostatnou SMS na číslo 6664, v ktorej uvedie okrem kľúčového slova, troch svojich favoritov v poradí zlatý, strieborný, bronzový a tým im pridelí body 3 – 2 – 1. Hlasovať sa dá aj ďalším spôsobom. Na stránkach www.azet.sk/slavik, www.expres.sk a www.forza.sk je k dispozícii online formulár, po ktorého vyplnení dostane hlasujúci unikátny kód, ktorý pošle v SMS na číslo 6664. Štatút ankety a pravidlá hlasovania sú tiež k dispozícii na www.forza.sk.
Tak ako po minulé roky budú ocenení zlatí, strieborní a bronzoví Slávici v kategóriách Speváčka, Spevák a Hudobná skupina. Počas galavečera sú vyhlásení víťazi titulov Rádioslávik pre najvysielanejšieho domáceho interpreta Rádia Expres, Objav roka, Skokan roka a Absolútny Slávik. O Hite roka rozhodnú čitatelia najčítanejšieho slovenského denníka Nový čas – www.cas.sk, najatraktívnejší Hudobný web zvolia návštevníci portálu azet.sk – www.azet.sk/slavik a diváci huste.tv Videoklip roka.
Jeden vyžrebovaný hlasujúci získa tento rok elegantný sedan Aveo od Chevroletu.
__________________________________________________________________________
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Generálny reklamný partner: Gino Paradise Bešeňová
Hlavní reklamní partneri: Chevrolet, cestovná kancelária Hydrotour, AquaCity Poprad, Global Real
Reklamní partneri: Tempest, Double Tree by Hilton Bratislava, Vavrica architekti, InetPro, Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Mediálni partneri: Nový Čas, Pokec, Rádio Expres, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA, Pay-Per-Vision Media, Willmark, euroAWK