Súťaž o vstupenky na galavečer Slávik 2012

Všetkým fanúšikom slovenskej populárnej hudby a ankety o najobľúbenejších interpretov Slávik 2012 je určená súťaž s možnosťou zúčastniť sa začiatkom februára samotného odovzdávania cien. Podmienkou získania 2 vstupeniek na galavečer Slávik 2012 je nahranie svojho vlastného videoklipu na ktorýkoľvek slovenský hit.

Výber piesne aj scenár videoklipu je na zvážení každého účastníka. Dĺžka klipu je však podmienená minimálne jednou minútou trvania. Môže sa nakrúcať kdekoľvek, fantázii sa medze nekladú.

Fanúšikovia môžu svoje verzie videoklipov na slovenské piesne posielať od 7.1. – do 16.1.2013 vrátane, na adresu sutaz@forza.sk. V termíne od 17.1. do 22.1. 2013 (do 12.00 h) budú potom zverejnené na facebookovej stránke Slávik  a o víťazovi rozhodne počet lajknutí. V súťaži nemôžu byť videoklipy, ktoré boli v tejto súťaži zverejnené minulý rok.

Víťaz získa 2 vstupenky na vyhlásenie výsledkov Slávik 2012, ktoré sa bude konať 3. februára v Bratislave.

_____________________________________________________________

Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Generálny reklamný partner: Gino Paradise Bešeňová
Hlavní reklamní partneri: Chevrolet, cestovná kancelária Hydrotour, AquaCity Poprad
Reklamní partneri: Tempest, Double Tree by Hilton Bratislava, InetPro, Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Mediálni partneri: Nový Čas, Pokec, Rádio Expres, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA, Pay-Per-Vision Media, Willmark, euroAWK