Finalistky nakrúcali televíznu upútavku

Prípravy dvanásteho ročníka súťaže Miss Slovensko 2007 sú v plnom prúde. Termín finálového večera sa nezadržateľne blíži. Počas prvého marcového víkendu finalistky súťaže Miss Slovenko 2007 nakrúcali televíznu upútavku v ateliéroch v bratislavskej Dúbravke. Finalistky sa budú aj tohto roku, okrem hlavného titulu kráľovnej krásy, uchádzať o priazeň verejnosti a titul Miss Sympatia 2007.

Televízne upútavky sa začnú vysielať 5 týždňov pred samotným finále, ktoré sa uskutoční koncom apríla v priamom televíznom prenose zo Sibamac arény v NTC, Bratislava. Diváci budú môcť rozhodnúť SMS hlasmi o držiteľke titulu Miss Sympatia 2007, ktorá vyhrá novučičké auto značky BMW radu 1. Všetky finalistky majú priradené svoje SMS-kové číslo, na ktoré môžu diváci posielať svoje SMS hlasy od 19.marca  2007.  

Väčšina dievčat ešte nikdy v živote nestála pred kamerou a dve ani pred objektívom profesionálneho fotografa a podľa slov finalistiek súťaže krásy:„to bola pre nás prvá veľká a neoceniteľná skúsenosť“. Najbližšie sa dievčatá spoločne stretnú na druhom sústredení vo Vysokých Tatrách.

 

 

Generálni reklamní partneri: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, Harmony – nežný dotyk čistoty, Media Partner, PM Zbrojníky
Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, Hotel Holiday Inn, cestovná kancelária Hydrotour, EveryDay Fresh, InetPRO, Miss Model Organization
Reklamní partneri: štúdio krásy Pierot, Okamea
Oficiálni dodávatelia: Pupa Shop – Shopping Palace, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, SkyEurope Airlines, Canadian Bilingual Institute
Mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka, Star, mesačníky Eva, Rebecca, Harmónia, MIAU, GoldMAN, WELLness, LA FEMME, SITA, TASR, ISPA,  Plazma media, Rádio Okey, N – Rádio, Rádio Dúha.